Wednesday, October 21, 2009

Wordless Wednesday

In honor of Halloween, we have a jailed pumpkin!

14 comments:

Kym said...

hahaha wow, i wonder how long that took to carve?!?!

Anais said...

Yeah, my pumpkins look NOTHING like that... Although I guess I've never tried to make them super nice either :P Can't believe Halloween is almost there!

inthemainstream said...

That is the coolest ever.

Sharon said...

HOW did you do that?!

klynch said...

that is too cute how'd you do that?

JaelCustomDesigns said...

That's too funny!

Popping in from SITS...

Tamela said...

hahaha love it! That is so creative!

RW @ TrueBeauty said...

Too Cute! Thanks for following my blog! Consider me a follower of yours :)

New England Girl said...

Haha! That's SO neat. :)

Jessica said...

How creative!!

I am late in this..but I love your new layout! It looks great :)

Lil' Woman said...

That is awesome! : )

Tracie said...

That is the best pumpkin carving ever!!

Moonjava said...

OMG, that's the cutest! Awesome carving skillz!

The Bum said...

lol. nice one! hahaha. i wonder what's he charged of

Post a Comment